Wednesday, May 12, 2010

Final

Final, final, final, final, final, final, final, final, FINAL, final, final, final, final, final, final, final, final,FINAL, final, final, final, final, final, final, final, final, final, final, final, final, finalfinal...


ARRGHHH!!!!


aku dah muak dah dgr perkataan ni.. skrg ni pegi je mane2 mesti ade punye perkataan ni dlm perbualan..

"Weyh, FINAL Champions league ble r??

x pown,

"Weyh ko rase kn Malaysia dpt x pg FINAL Piala Thomas??"


ade lg best..


"hahaha.. padan muke liverFOOL LIVERPOOL x dpt masuk FINAL Europa League.."



dan soalan paling cilake..


"..rafiq, ko dah ready ke utk FINAL exam nie??"

hahahaha...aku mmg mls la kalo nk ckp pasal final exam yg tggl bape hari je lg ni.. (tp still nk ckp jugak la kn..) dgn coursework mark yg rendah ni membuat kan aku sgt down... ditambah pula dgn kesukaran aku utk tdo pd waktu mlm.. lebey baek aku layan ADAMAYA.. bkn ape.. setiap sem bukan maen ade azam baru.. biasenye lps result baru kuar la ni.. dan2 je next sem nk jd rajin la.. x nk skip kelas la.. x nk ponteng tutor la..(*credited to ASHRI, bkn name sebenar*) tp ape yg berlaku sgt hampeh... esok ade klas pg2 tp mlm nie gi ipoh.. tu kire ok lg.. ni esok kul 8 ade lecture, mlm ni kul 11 grak g kl.. pastu dah smpi x tau nk wat pe..last2 breakfast kat McD je.. smpi U** kul 11 lebey.. pastu zzzZZZzzz....WTF?! So, studi last minute merupakan satu2 nye option yg ade utk org2 cam aku skrg.. abes tu nk wat cmner.. hidup ni perlu diteruskan.. selagi kudrat ni masih terdaya aku akan terus berjuang utk menyara anak2 dan isteri2 aku.. aku x peduli.. ape?? korg igt hina sgt ke keje aku sebagai pengutip tin ni?? (aphal plak nie?) bodo ke pandai aku ttp kene jwb gak paper IMSE selama 3 jam.. aku still kene redah gak soalan2 SP yg sgt aku x phm selama 180 minute.. . huhu..

"..ntah la.."

hanya itu yg mampu aku ungkapkan skrg.. so, kpd kwn2 kat luar tu,  jgn berputus asa.. masih ade sinar lagi.. Mahatma Gandhi slalu jitok aku..

"Be the change that you want to see in the world... Jumpe awak di angkasa kejayaan!"


Para sejarawan tanah air telah bersepakat mengatakan bhw ayat yg ke-2 tu palsu.. mahatma gandhi hanya tahu speaking omputih dgn tamil je..bahase urdu sket je sbb die tak sempat khatam.. harap maklum.. GUD LAK sume : )

*p/s:  ADAMAYA sgt best ok.. utk mendownload, sila klik di sini. dan jgn lupe utk klik di sini juge.




6 comments:

fatah85 said...

ada maya. ohplisss. hahaha.

Rafiq Hakim said...

jgn bgtau nami.

Mat Jay said...

such a nice post u have right there rafiq, keep it up!

Rafiq Hakim said...

tu dia mat jay..

penaberkala said...

xlama lg demam final bola sepak
world cup plak
best la korang tgh cuti time tuh

penaberkala said...

xlama lg demam final bola sepak
world cup plak
best la korang tgh cuti time tuh

 
Copyright © .REACHING the STARS™.. All rights reserved.
Blogger template created by Templates Block | Start My Salary
Designed by Santhosh